
Conform unor studii s-a ajuns la concluzia ca foarte putina lume stie ce anume inseamna conceptul de copywriting. Prin urmare ne-am hotarat sa scriem un scurt articol despre acest subiect. Copywriting-ul reprezinta procesul de a scrie reclame sau material promotional, care in general cuprinde urmatoarele elemente:
Titlu atractiv
Este important ca atunci cand faci copywriting sa concepi un titlu care va atrage atentia cititorilor si care ii va determina sa citeasca tot articolul pentru a afla cat mai multe detalii despe subiectul prezentat.
Indemn la actiune – call to action
La fel de important este ca articolul scris sa aiba un indemn la actiune, indiferent de natura acestuia (butoane, link-uri, expresii care te determina sa faci ceva…).
Promoveaza un produs sau un serviciu
Cele mai multe reclame scrise promoveaza un produs sau serviciu, care poate fi prezent online sau offline.
Incurajeaza actiunea
Copywriting–ul cere mult mai mult decat un buton de cumparare sau inscriere. Scopul este sa trezesti dorinta si interesul cititorului de a achizitiona produsul sau serviciul prezentat. Folosirea cuvintelor de incurajare sau inspirarea unei frici de a pierde o oferta unica functioneaza in majoritatea cazurilor.
Atrage atentia cititorilor
Toate elementele folosite in descrierea produsului sau serviciului sunt menite sa atraga atentia cititorului, astfel incat decizia de a cumpara sa fie luata cat mai usor.
Castiga increderea cititorilor
Continutul este construit in asa fel incat sa castige increderea audientei, tocmai de aceea este scris intr-un mod specific, cu fapte, statistici etc. care sustin ideea articolului. Astfel vei explica audientei de ce produsul tau este atat de important pentru ei.
Cam astea ar fi cateva lucruri importante pe care ar trebui sa le respecti atunci cand faci copywriting. Daca ai nevoie de asistenta in scrierea unor articole cu scopul de a prezenta un produs sau serviciu pe care doresti sa-l promovezi, te rugam sa ne contactezi iar noi iti vom oferi tot suportul de care ai nevoie.