• Online, pe Retelele Sociale, in Romania
  • +40 724 790 790
  • office@visudamarketing.ro

Importanța relatiei dintre Periscope si social media marketing

Importanța relatiei dintre Periscope si social media marketing

Importanța relatiei dintre Periscope si social media marketing

Dacă ai o afacere prezenta în mediul online ar fi foarte bine sa incluzi în strategia ta de promovare web și reteaua de socializare Periscope. De ce spunem asta? Pai e foarte simplu. Materialele video și mai ales cele care sunt în direct pot să-ți promoveze imaginea și brandul cu foarte mare viteza. Aceasta rețea de socializare ofera servicii de live streaming, prin urmare dacă ai posibilitatea să-ți prezinți afacerea în acest fel ar trebui sa incluzi Persicope intre instrumentele primare din cadrul strategiei tale de social media marketing. Dacă acest argument nu îți este suficient, mai jos am enumerat câteva motive pentru care ar trebui sa folosești Persicope:

1. Sa oferi valoare continutului de pe site

Pentru a atrage vizitatori și bineințeles potentiali clienți, ne chinuim zi de zi sa concepem continut care să-l adaugam pe blog și pe care mai apoi să-l distribuim online. Acesta este de foarte mare ajutor deoarece poate forma o parere despre cine suntem și cu ce putem fi de folos. Dar dacă pe lângă acest continut ai putea face și live streaming? Periscope îți ofera acest serviciu inedit. Astfel, vei putea sa prezinți live continutul pe care tocmai l-ai scris. De asemenea, dacă ai idei dar nu știi cum sa le redactezi și crezi ca poți sa le exprimi mai ușor live, poți folosi Periscope si pentru acest lucru. Tine minte, un material video este mult mai credibil decât un paragraf de text.

2. Conectarea cu publicul în timp real

Unul dintre avantajele retelei de socializare Periscope este ca ne ofera posibilitatea de a ne conecta in timp real cu audienta tintita. De exemplu, poti sa raspunzi la intrebari astfel incat cei care te urmăresc sa isi poata forma o parere mai clara despre produsele și serviciile tale, iar tu la rândul tău vei putea de asemenea sa afli si mai multe detalii despre audienta ta. Aceasta este o caracteristica unica în rândul retelor de socializare și merita din plin să fie inclusa în strategia ta de social media marketing.

3. Crearea de continut exclusiv

Periscope îți ofera șansa de a crea materiale video care sunt valabile numai pentru o anumita perioada de timp. Acest lucru îl poți folosi în avantajul tău. De exemplu, poți sa lansezi o campanie de email marketing către lista ta de email-uri în care sa menționezi ceva de genul: „Salut, folosesti Periscope, în cazul în care nu o faci, iată câteva motive pentru care ar trebui să-l folosești! Atenție, acest material video nu va fi disponibil numai 24 ore. Dacă ești interesat, acceseaza-l pana mai este disponibil”. Posibilitatile sunt nelimitate, poți sa scrii orice crezi ca va atrage vizualizari asupra materialului pe care tocmai l-ai făcut sau pe care vrei să-l creezi.

4. Creșterea credibilitatii

Serviciile de live streaming pot sa crească considerabil credibilitatea brandului tau. Astfel audienta ta va fi mult mai increzatoare în produsele și serviciile pe care le oferi. Lumea în general, va cumpăra produse sau va la apela la servicii oferite de firme în care au încredere.

Lista cu argumente pentru care ar trebui sa incluzi Persicope în strategia ta de social media marketing poate continua, dar momentan ne-am rezumat la doar câteva idei, urmând ca sa revenim asupra acestui subiect și în articolele următoare.