• Online, pe Retelele Sociale, in Romania
  • +40 724 790 790
  • office@visudamarketing.ro

Planificarea strategiei de marketing prin continut

Planificarea strategiei de marketing prin continut

Planificarea strategiei de marketing prin continut

Una dintre cele mai bune unelte pe care le avem la indemana in mediul online este continutul. Acesta nu numai ca iti poate aduce trafic pe site ci si ofera audientei tale informatii valoroase despre interesele avute si te va ajuta in acelasi timp sa iti promovezi produsele sau serviciile. Astfel continutul este esential pentru a avea succes in mediul online si prin urmare este foarte important sa te concentrezi pe crearea unei strategii de marketing prin continut.

Ce inseamna planificarea continutului?

Planificarea continutului nu inseamna altceva decat fixarea zilelor din saptamana in care vei face publicatii alături de selectarea unor plarforme social media pe care va aparea continutul tau. Cu scopul de a te ajuta la planificarea continutului, ar fi indicat sa încerci să raspunzi la intrrebarile de mai jos:

Cand vei publica continutul?

Unde se va publica continutul?

Ce tema vei alege?

Care este scopul acestuia?

Care sunt cuvintele cheie?

Cum vei putea imbunatati ulterior articolele postate?

Un alt aspect pe care ar trebui sa il iei in considerare atunci cand planifici strategia ta de marketing prin continut este perioada pe care vrei sa fie planificat. Exista site-uri care au continutul planificat pe perioade de chiar si pana la 1 an.

Daca inca nu ai planificat strategia de marketing prin continut sau tocmai ai început sa o construiesti, îți sugeram sa iei in considerare si urmatorii factori:

Foloseste un calendar care iti poate oferi o imagine de ansamblu si care iti ofera si posibilitatea de a crea notite

Un calendar clasic de birou este excelent in acest scop. Poti sa notezi pe el si eventual pofi folosi creionul pentru a avea posibilitatea de a sterge daca intervin modificari. Daca preferi calendarul electronic, este la fel de bine deoarece poti sa treci notite și în cadrul unei asemenea aplicatii.

Nu uita sa integrezi in strategia ta de marketing online si planificarea continutului

De exemplu poți sa incluzi în strategia ta de marketing faptul ca in luna curenta vei publica 10 articole. Astfel va trebui sa tii cont de faptul ca acest continut va fi publicat în luna curenta alături strategia de marketing online pe care o implementezi.

Lasa loc de modificari asupra continutului planificat

Ideile cele mai bun vin de obicei spontan, tocmai de aceea este foarte important sa lasi loc de modificari in strategia ta de marketing prin continut, chiar dacă ai stabilit-o deja.

Fii atent la cum vei putea refolosi în viitor continutul postat

Aceasta viziune de a privi lucrurile este o foarte buna cale de a imbunatati un articol cu informatii noi. Trebuie sa ai o idee cat mai din perspectiva asupra temelor abordate mai ales cand este vorba de o planificare pe un an intreg.

S-ar putea sa-ti ia ceva timp planificarea continutului, dar ai sa vezi cat de important este si cate beneficii îți poate aduce atunci când vine vorba de imbunatatirea imaginii tale din mediul online.

Totodata, dacă ai nevoie de asistenta în ceea ce privește planificarea unei strategii de marketing prin continut, te invitam să ne contactezi folosind una din metodele disponibile pe pagina de contact, iar unul din consultantii noștri va sustine cu cea mai mare plăcere proiectul tău de marketing online.