• Online, pe Retelele Sociale, in Romania
  • +40 724 790 790
  • office@visudamarketing.ro

De ce sa incluzi Pinterest in strategia ta de social media marketing

social media marketing pinterest

De ce sa incluzi Pinterest in strategia ta de social media marketing

Conform datelor demografice oferite de Pinterest, aproape 70% din utilizatorii acestei retele de socializare sunt femei cu varste cuprinse intre 25 si 34 de ani si aproape jumatate dintre acestea au copii. Acestea fiind spuse, daca consideri ca produsele sau serviciile tale se adreseaza acestei audiente, atunci cu siguranta ar trebui sa folosesti aceasta retea de socializare in strategia ta de social media marketing. Utilizatorii folosesc Pinterest aproximativ 15 minute pe zi, timp in care distribuie dar si creeaza o varietate de colectii de fotografii cu diferite produse, servicii sau alte lucruri de interes.

Utilizatorii folosesc Pinterest pentru a-si crea liste cu produsele pe care si le doresc, pentru a obtine diferite idei sau pentru a afla mai multe informaii despre lucrurile de care sunt interesati.

Mai jos am enumerat cateva motive pentru care utilizatorii folosesc Pinterest. Sper ca acestea te vor ajuta sa intelegi de ce aceasta retea de socializare ar trebui inclusa in strategia ta de social media marketing.

– Bookmarking – utilizatorii folosesc Pinterest pentru a tine evidenta lucrurilor pe care planuiesc sa le cumpere sau a celor despre care doresc sa afle mai multe informatii.

– Sursa de inspiratie – o metoda foarte buna de a gasi surse de inspiratie pentru proiectele sau pasiunile tale este sa te uiti la pinurile celorlati utilizatori. Astfel vei putea afla lucruri noi atat despre diferite produse si servicii cat si informatii despre alte lucruri precum redecorarea casei, gatirea unei noi retete de mancare sau sfaturi despre cum sa fi mai productiv.

– Reclama – multi oameni folosesc Pinterest in cadrul strategiei de social media marketing, mai ales cei care au afaceri ce pot fi exprimate in imagini. Asadar, daca si afacerea se incadreaza in aceasta categorie iti recomandam sa incepi sa folosesti si tu aceasta retea de socializare.

– Interactiune sociala – oamenii sunt fiinte sociale si iubesc sa faca acest lucru mai ales in mediul online. Chiar si introvertitii devin mai sociabili in acest mediu. Folosinf Pinterest poti intreprinde diferite activitati sociale printre care se numara: sa dai pinuri, re-pinuri sau sa faci comentarii la pinurile altora.

– Conversii – In comparatie cu alte retele sociale, Pinterest transforma click-urile cel mai bine in conversii. Utilizatorii pot fi convinsi mult mai usor sa achizitioneze un produs sau serviciu daca il vad reprezentat in imagini decat daca citesc un text. Daca poti transforma o parte din continutul tau in imagini sau infografice iti garantam ca rata ta de conversie va creste considerabil.

– Trafic – Datorita naturii puternice pe partea de aspect visual al retelei de socializare Pinterest, sansa ca oamenii sa dea click sa vada ce este in spatele imaginii este destul de mare. Astfel iti poti creste traficul catre site si implicit rata de conversie.

– Backlinks – Niciodata nu vor fi suficiente link-urile care redirectioneaza catre site-ul tau. In algoritmul de clasificare, Google pune foarte multa valoarea pe link-urile de calitate care redirectioneaza catre site-ul tau. Pe langa alte beneficii, daca postezi pe Pinterest imagini si link-uri iti vei imbunatatii si prezenta in cadrul motoarelor de cautare.

Pinterest este o retea de socializare pe care daca o folosesti corect poate sa-ti mareasca considerabil popularitatea in mediul online. Aici iti vei putea afisa atat poze cu produsele si serviciile pe care le ai de oferit cat si alte imagini care consideri ca ar atrage atentia asupra brandului pe care il reprezinti. Iti recomandam calduros sa folosesti si aceasta retea de socializare in strategia ta de social media marketing deoarece poate sa-ti aduca un mare plus la imbunatatirea prezentei tale in mediul online.