• Online, pe Retelele Sociale, in Romania
  • +40 724 790 790
  • office@visudamarketing.ro

Cum se poate imbunatati o pagina de destinatie

pagina de destinatie

Cum se poate imbunatati o pagina de destinatie

Una dintre cele mai bune metode de a creste rata de conversie in urma unei campanii de email marketing este prin a redirectiona utilizatorii care dau click pe unul din butoanele sau link-urile din email, pe o pagina de destinatie / landing page. Pe pagina de destinatie va trebui sa incerci prin diferite metode sa convingi vizitatorii sa cumpere produsul sau serviciul pe care il ai pus spre vanzare. Asadar, in randurile ce urmeaza, iti oferim cateva sfaturi legate de cum se poate imbunatati aceasta pagina de destinatie.

1. Daca consideri ca audienta tintita nu este convinsa de produsul evidentiat, incearca sa ii convingi pe aceasta pagina de ce ar trebui sa-l cumpere.

2. Cand creezi un landing page destinat unui public specific, incearca sa compui titluri cat mai sugestive, care pot sa insemne ceva pentru publicul tintit.

3. In constructia unui landing page, este ideal sa fie folosit un design care a mai fost testat si care stii ca poate spori rata de conversie.

4. Pe o pagina de destinatie trebuie explicat pe scurt dar si clar despre ce e este vorba. Nu pune link-uri sau imagini catre alte produse din alte categorii sau reclame, deoarece acestea vor distrage atentia vizitatorilor.

5. Butonul care semnifica apelul catre o actiune trebuie evidentiat foarte clar si este recomandat sa nu apara de mai multe ori pe pagina. Astfel, publicul tinta va intelege exact ce are de facut.

6. In general, utilizatorii mediului online isi pierd rabdarea foarte repede, asadar viteza de incarcare a unei pagini de destinatie trebuie sa fie rapida. Conform unui studiu aceasta nu trebuie sa depaseasca 5 secunde.

7. Incearca sa folosesti cat mai putine imagini deoarece acestea reduc viteza de incarcare a paginii de destinatie.

8. Un videoclip care descrie produsul sau serviciul oferit este mai mult decat binevenit pe o pagina de destinatie.

9. Daca inregistrezi multe click-uri pe landing page, dar nu inregistrezi conversii, incearca sa schimbi elementele, textul, imaginile sau design-ul deoarece inseamna ca ceva nu este in regula. Fa mai multe teste si observa ce anume poate determina audienta sa iti achizitioneze produsele.

In final dorim sa mentionam ca serviciile noastre de email marketing includ si constructia de pagini de destinatie. Paginile create de noi sunt tot timpul decorate cu elemente clare, specifice fiecarei industrii si concepute sa indemne vizitatorii la diferite actiuni. Pentru a afla mai multe detalii despre cum te putem ajuta la cresterea portofoliului de clienti, viziteaza pagina dedicata serviciilor de email marketing si constructie de pagini de destinatie de pe site-ul nostru.