• Online, pe Retelele Sociale, in Romania
  • +40 724 790 790
  • office@visudamarketing.ro

Cresterea vanzarilor prin crearea de oferte promotionale

oferte promotionale marketing online

Cresterea vanzarilor prin crearea de oferte promotionale

Deoarece munca noastra consta in maximizarea profitului dumneavoastra, va sustinem si prin crearea de oferte personalizate pentru produsele si serviciile care le aveti spre vanzare si asta nu o facem oricum, ci prin studii amanuntite a produselor si serviciilor pe care le aveti de oferit publicului tinta.

Putem sustine ca stim cam tot ce este de stiut despre ce trebuie facut in momentul in care doriti sa lansati o oferta in mediul online. In crearea de oferta destinate utilizatorilor de internet se tine cont de cateva reguli, cateva dintre ele fiind:

– folosirea de cuvinte cheie care definesc afacerea dumneavoastra

– includerea link-urilor care redirectioneaza catre produsele/serviciile oferite

– utilizarea subtitlurilor cu caracter sugestiv

– liste concise

– idei exacte in fiecare paragraf

– imagini personalizate si reale daca este posibil

– texte cu 50% mai scurte decat cele din ofertele clasice

Textul este cel mai important element dintr-o oferta, de aceea acesta nu trebuie sa fie sec si plictisitor. Acesta poate fi cosmetizat pentru a semana cat mai mult cu serviciul sau produsul promovat. Prin introducerea unor optiuni suplimentare care ii permit utilizatorul diferite selectii, oferta devine una de tip interactiv.

Pentru ca oferta sa fie una de succes, ea trebuie sa fie cat mai simpla si succinta dar si credibila. Pentru ca oamenii din ziua de azi sunt destul de ocupati si nu au nevoie de complicatii in momentul in care vor sa achizitioneze ceva, toate informatiile trebuie prezentate intr-un fel oarecum brut, pe scurt dar prietenos. Credibilitatea unei oferte creste daca companie dumneavoastra prezinta un portofoliu de clienti, recomandari, teste ale produselor, certificari si recunoasteri nationale sau chiar intenationale.

Acestea sunt cateva din ideile noastre despre felul in care ar trebui sa arate o oferta in mediul online. Daca doriti sa avem o discutie mult mai pe larg despre acest subiect nu ezitati sa ne contactati.

Sursa imagine: Pixabay