• Online, pe Retelele Sociale, in Romania
  • +40 724 790 790
  • office@visudamarketing.ro

Ce inseamna marketing prin continut

marketing prin continut

Ce inseamna marketing prin continut

O strategie buna de promovare in mediul online, care e tot mai cautata in zilele noastre, este sa faci marketing prin continut. Ce inseamna asta? Practic oferi informatii de calitate, in mod gratuit, cu scopul de a construi o audienta formata din persoane interesate de domeniul pe care il reprezinti. Informatia oferita nu trebuie sa aiba caracter promotional, ci trebuie sa fie conceputa in asa fel incat sa ajute cititorii la rezolvarea a diferite probleme sau sa invete lucruri noi. Iar daca audienta ta ajunge sa te considere o autoritate in domeniu, cu siguranta cei interesati de produsele sau serviciile tale vor apela la tine atunci cand vor dori sa cumpere.

De ce este important sa faci marketing prin continut

In primul rand dorim sa mentionam ca exista o multime de lucruri gratuite care le poti gasi in mediul online. Acestea sunt oferite atat de cei mai mari retaileri cat si de intreprinzatorii mai mici. Daca vrei sa aplici o strategie de marketing online atunci trebuie sa oferi si tu ceva gratuit potentialilor tai clienti. Aici intra in joc o strategie de marketing prin continut. Aceasta te va ajuta sa ajungi sa fi considerat o autoritate in domeniul pe care il reprezinti si astfel sa castigi increderea audientei tale sau a potentialilor tai clienti.

Cateva sfaturi folositoare atunci cand vrei sa faci marketing prin continut

Indreapta-ti atentia catre lucruri specifice. Ofera audientei tale continut despre un anumit subiect, fara sa vorbesti despre mai multe lucruri. Exista foarte mult continut general despre o multitudine de domenii asa ca pentru a iesi in evidenta va trebui sa vorbesti despre lucruri cat se poate de exacte.

Nu te promova. Scopul continutului pe care il scrii este sa iti atragi audienta, nu sa te promovezi. Oamenii nu vor sa citeasca despre firme care se promoveaza ci vor sa descopere continut care ii poate ajuta la imbogatirea cunostintelor despre anumite domenii sau la rezolvarea a diferite probleme. Daca vrei sa faci marketing prin continut trebuie sa oferi gratuit continut de inalta calitate.

Monitorizeaza rezultatele strategiei aplicate. Afla care articole de pe blog sunt cele mai citite sau care sunt videoclipurile cele mai vizionate. Totodata afla si care continut este ignorat de cititorii tai. Astfel vei intelege de ce anume este interesata audienta ta si vei avea posibilitatea de a le oferi mai mult.

Posteaza continut diversificat. Incearca sa diversifici lucrurile si sa postezi atat articole cu text cat si imagini, videoclipuri, infografice, materiale audio sau de ce nu carti electronice. De asemenea, incearca sa incluzi tot acest continut si in strategia ta de Social Media Marketing.

O strategie de marketing de continut poate fi foarte utila pe durata lunga. Intr-adevar dureaza destul de mult timp sa ajungi sa fi o autoritate in domeniul care il reprezinti, dar odata ajuns acolo parerea ta va fi mai mult decat importanta pentru audienta ta iar produsele si serviciile pe care le promovezi vor fi mult mai cautate.