• Online, pe Retelele Sociale, in Romania
  • +40 724 790 790
  • office@visudamarketing.ro

5 metode care te ajuta sa iti diferentiezi mesajul de promovare

mesaj de promovare

5 metode care te ajuta sa iti diferentiezi mesajul de promovare

Sute de mesaje de promovare sunt trimise in fiecare zi, astfel a devenit din ce in ce mai greu sa creezi un mesaj eficient care sa fie auzit si retinut. In acest sens tu trebuie sa te concentrezi astfel incat mesajul tau sa se diferentieze de celelalte sute care circula zilnic. Nu doar concurenta este cea care trebuie sa o ai in vedere, ci toate mesajele de marketing folosite de companii. De ce? Pentru ca oamenii s-au plictisit de toate aceste modalitati clasice prin care sunt abordati, drept pentru care nu mai acorda prea multa importanta textelor de promovare.

Iata o serie de sfaturi pe care sa le iei in calcul pentru ca mesajul de promovare folosit de compania ta sa iasa in evidenta.

Concentreaza ideea principala a textului pe solutie

Unul din cele mai importante lucruri e faptul ca produsul sau serviciul oferit de tine trebuie sa satisfaca o nevoie, sa rezolve o problema. Este imperativ sa faci o cercetare de piata pentru a-ti cunoste piata tinta. Identifica nevoiele si problemele cu care acestea se confrunta si, apoi, plaseaza-ti produsul ca o rezolvare.

Stabileste si vizeaza un anume public tinta

Marketing-ul care nu are un public bine definit este o pierdere de timp si de bani. Orice companie trebuie sa isi cunoasca publicul tinta, iar, in general, fiecare campanie de marketing vizeaza doar o parte din respectivul.

Foloseste titluri si subtitluri

Pentru ca textul tau sa devina atractiv este important sa folosim in conceperea lui titluri si subtitluri, pentru a atrage din punct de vedere esthetic, apoi trebuie sa te asiguri ca continutul acestora sa starnesca dorinta de a citi tot continutul.

Ai grija la font, culori si dimensiuni

Mesajul tau este normal sa doresti sa iasa in evidenta, dar sa nu exagerezi astfel incat sa devina neprofesional. Fonturile exagerat de mari si greu de descifrat, culorile prea puternice sau fraze intregi scrise cu litere ingrosate sunt deranjante pentru ochiul uman.

Acroseaza clienti printr-o gratuitate

Intotdeauna oamenii sunt atrasi de lucruri oferite cadou, tocmai de aceea este recomandat ca in timpul unei campanii de marketing, in loc sa oferi o reducere la un produs sau serviciu, incearca sa oferi ceva gratis: un e-book sau orice altceva ce se preteaza domeniului tau.

Sursa imagine: Pixabay