• Online, pe Retelele Sociale, in Romania
  • +40 724 790 790
  • office@visudamarketing.ro

Social media si imbunatatirea ratei de conversie

rata de conversie pe social media

Social media si imbunatatirea ratei de conversie

In cazul in care nu stiai rata de conversie inregistrata in social media este definita de numarul de utilizatori care iti apreciaza, comenteaza sau distribuie continutul fata de cei care nu fac acest lucru. Cand vine vorba de social media marketing principalul lucru care trebuie sa-l urmaresti este numarul de persoane care iti acceseaza continutul. Cu cat mai multa lume face asta, cu atat mai mult va creste numarul de aprecieri, distribuiri sau comentarii. Acestea fiind spuse, ne-am hotarat ca in acest articol sa iti oferim cateva sfaturi care te pot ajuta la imbunatatirea ratei de conversie pe retelele sociale.

1. Foloseste cuvinte cu impact mare

Pe fiecare retea de socializare exista cuvinte cu impact mare. De exemplu pe Twitter un cuvant cu impact mare este “retweet”. Acest cuvant sugereaza distribuirea continutului postat de un anumit utilizator. Incearca sa folosesti asemenea cuvinte in postarile tale deoarece astfel utilizatorii vor stii ce anume doresti ca ei sa faca. Din experienta noastra, sugestia de a distribui continutul aduce mult mai multe distribuiri decat daca lasi postarea asa cum e si nu ii indici utilizatorului care o citeste sa faca o anumita actiune.

2. Foloseste hashtag-uri

Utilizatorii social media adora sa foloseasca hashtag-uri. E foarte bine sa folosesti un hashtag in postarile tale deoarece iti poate creste audienta considerabil. Aici trebuie sa tii cont de 2 lucruri:

– hashtag-ul trebuie sa aiba legatura cu continutul pe care il postezi;

– e necesar ca acesta sa fie un cuvant folosit de multa lume pentru a gasi informatia pe care o cauta si care este inclusa in ceea ce postezi sau distribui;

3. Foloseste imagini

Dupa cum se spune, o imagine spune 1000 de cuvinte. Postarile care au imagini incluse au sanse mult mai mari sa atraga atentia utilizatorilor si sa fie distribuite. In ziua de azi prin intermediul social media poti distribui o multitudine de imagini, unele dintre ele putand sa-ti transforme postarea chiar intr-una virala.

4. Redistribuie continutul postat

Analizeaza continutul pe care il postezi si redistribuie articolele care au un impact mare si inregistreaza o rata mai ridicata de conversie. Tine cont de acest tip de continut si incearca sa scrii si celelaltalte articole intr-o maniera asemanantoare. Astfel vei imbunatati considerabil rata de conversie a tuturor postarilor pe care le adaugi in social media.

5. Fa continutul tau usor de distribuit

Site-ul tau ar trebui sa reprezinte locul unde se afla tot continutul tau si asta pentru simplul fapt ca este proprietatea ta. Creeaza functii sau butoane care usureaza distribuirea continutului tau pe retelele sociale si incurajeaza vizitatorii site-ului tau sa faca acest lucru.

6. Spune audientei tale ce sa faca

Un mod foarte usor de a creste rata de conversie in social media este sa transmiti ceea ce vrei ca audienta ta sa faca. Foloseste in postarile tale expresii precum “apreciaza asta”, “distribuie acest articol”, “astept comentariile voastre” sau intrebari de genul “ce parere aveti?”. Astfel vei imbunatati sansele ca utilizatorii care iti citesc continutul sa raspunda la cererile tale deoarece vor stii ce au de facut.

O strategie de social media marketing nu este ceva ce poate fi implementat peste noapte. Pentru a avea succes pe retelele sociale este nevoie de ambitie si perseverenta. Dar daca urmezi sfaturile din acest articol si studiezi bine ce ai de facut drumul catre succes va fi mai usor de parcurs decat crezi.