• Online, pe Retelele Sociale, in Romania
  • +40 724 790 790
  • office@visudamarketing.ro

Mituri despre SEO

Mituri despre SEO

SEO reprezinta un domeniu destul de vast care este intr-o continua schimbare. De aceia in mod constant se fac o multitudine de speculatii despre aceasta. In prezent exista foarte multe mituri despre SEO, asadar in acest articol ne-am hotarat sa enumeram cateva dintre ele. Acestea sunt destul de importante, prin urmare incearca sa extragi informatiile de care ai nevoie sau chiar sa-ti corectezi actuala strategie SEO.

SEO nu mai exista sau a murit

O data la cativa ani conceptul SEO este declarat mort. E foarte important sa intelegi ca acesta nu este si nu va fi niciodata mort. De ce spunem asta? E foarte simplu… Strategia SEO va fi in viata si foarte importanta atata vreme cat utilizatorii vor cauta diferite lucruri cu ajutorul motorului de cautare. Toata lumea cauta diferite informatii, produse, servicii sau raspunsuri, iar conceptul de SEO ne arata care dintre ofertanti este mai potrivit pentru a raspunde cerintelor utilizatorului in timp real. Prin urmare trebuie sa intelegi foarte clar, SEO nu va muri niciodata.

Este bine sa optimizezi site-ul dupa lansare

Este foarte important ca site-ul tau sa fie optimizat din punct de vedere SEO si in momentul lansarii. Daca nu faci acest lucru este ca si cum ai trage instalatia electrica intr-o casa dupa ce ai construit-o. Sa ne intelegem clar,  SEO nu este ceva ce ai facut o data si nu mai trebuie sa faci, ci este ceva ce trebuie facut intr-un mod constant. Cautarile in cadrul motoarelor de cautare sunt relative si se schimba exact ca si comportamentul cumparatorului. Acest lucru inseamna ca trebuie sa incepi cu o strategie SEO clara iar pe masura ce trece timpul va trebui sa o imbunatatesti.

Daca faci Social Media Marketing nu mai trebuie sa faci SEO

SEO si Social Media Marketing functioneaza ca o echipa, dar nu se substituie una pe cealalta. Cu siguranta prezenta site-ului tau pe retelele sociale are o importanta in pozitia ta in cadrul motorului de cautare dar nu este una atat de puternica incat sa ignori partea de SEO. O strategie de social media marketing iti poate amplifica continutul, poate aduce vizitatori, poate crea backlink-uri sau angajamente ale utilizatorilor dar nu poate sa te ajute la optimizarea site-ului si la felul in care Google iti scaneaza paginile web.

Investirea in campaniile PPC te ajuta sa cresti traficul organic

Din pacate acest lucru nu este adevarat. Sa faci SEO ar fi mul mai usor daca ar fi o relatie intre cautarile platite si cele organice. In schimb cautarile platite sunt o sursa puternica de a-ti alege cuvintele cheie. Google Keyword Planner reprezinta unul dintre cele mai bune moduri prin care poti sa iti construiesti o strategie bazata pe cuvinte cheie.

Cam astea ar miturile despre optimizarea in motoarele de cautare pe care am vrut sa le mentionam, in final dorim sa-ti spunem ca in masura in care ai nevoie de ajutor in ceea ce priveste implementarea unei strategii SEO te invitam sa vizitezi pagina dedicata serviciilor de SEO de pe site-ul nostru.