• Online, pe Retelele Sociale, in Romania
  • +40 724 790 790
  • office@visudamarketing.ro

De ce sa folosesti o platforma de marketing automatizat

De ce sa folosesti o platforma de marketing automatizat

Fie ca iti place sau nu, mai devreme sau mai tarziu afacerea ta online va avea nevoie de o platforma de marketing automatizat. Indiferent ca vei automatiza cateva din procesele de marketing sau majoritatea, in viitorul apropiat va trebui sa faci acest lucru. Astfel iti vei putea imbunatati productivitatea si totodata vei putea afla mai multe informatii atat despre actualii cat si despre potentialii tai clientii. Conceptul de marketing automatizat este din ce in ce mai popular, deoarece numai in ultimii 5 ani, numarul de utilizatori care folosesc asemenea aplicatii a crescut de aproape 11 ori.

Vestea buna este ca inca ai timp sa implementezi si tu pe site-ul tau o asemenea metoda revolutionara.

Chiar daca in ultimii ani marketing-ul automatizat a avut o crestere, peste 60% dintre organizatiile existente inca nu folosesc sau nu stiu sa foloseasca aceasta metoda. In timp ce aceste companii stagneaza, marketing-ul automatizat continua sa se dezvolte oferind oportunitati unice si competitive.

Acesta fiind spuse, daca vrei sa ajungi un lider pe nisa ta in mediul online, iti recomand articolul urmator deoarece acesta include cateva lucruri foarte importante despre marketing automatizat pe care probabil nu le-ai auzit pana acum si care totodata te pot ajuta sa-ti maresti considerabil productivitatea si bineinteles profitul companiei pe care o reprezinti.

Colecteaza adrese de email de la vizitatorii anonimi ai site-ului tau

Cu siguranta site-ul tau este vizitat de utilizatori care citesc un articol si apoi il parasesc fara a-ti oferi informatiile lor de contact. Ce faci in aceasta situatie? Poti sa ajungi la ei? Da, acum poti, datorita platformei noastre de marketing automatizat, care iti ofera acces la datele vizitatorilor site-ului tau, oferindu-ti astfel posibilitatea de a trimite mesaje personalizate catre acestia.

Ce pana acum a parut imposibil acum a devenit realitate.

Folosirea aplicatiei Facebook Messenger pentru recuperarea clientilor care isi abandoneaza cosul de cumparaturi

69% din cosurile de cumparaturi din magazinele online sunt abandonate. Pentru a gasi o rezolvare a acestei probleme marketing-ul automatizat foloseste in mod traditional trimiterea de mailuri acestor clienti pentru a recupera vanzarea. Dar ce faci in situatia in care acestia nu raspund mailului trimis? Aplicatia noastra iti ofera posibilitatea de a-i contacta pe Facebook Messenger, trimitandu-le acestora lista cu produsele adaugate in cosul de cumparaturi si optiunea de a se intoarce pe site si a finaliza tranzactia.

Trimite email-uri sau ofera disconturi personalizate

De multe ori un client doreste sa cumpere un produs de pe site-ul tau dar pretul il sperie. Nevoia si intentia clientului exista dar banii sunt problema. Pentru a usura viata clientului tau, poti sa ii trimiti acestuia un mail personalizat cand pretul produsului dorit scade sau cand decizi sa oferi o reducere. Astfel iti vei mari sansele de a incheia o tranzactie din moment ce intentia si nevoia clientului exista. Aceste mailuri personalizate au un procent de deschidere de 400%.

De asemenea, poti sa construiesti programe de loialitate care ajusteaza pretul afisat pe site-ul tau in conformitate cu activitatea clientului. Cu alte cuvinte, multumita platformei noastre de marketing automatizat, poti afisa preturi diferite clientilor tai, in functie de o multitudine de factori precum numarul de vizualizari ale unui produs sau de frecventa cu care o persoana a facut cumparaturi. De asemenea, poti sa trimiti celor care nu au mai facut o achizitie de ceva timp, email-uri cu coduri de discount personalizate.

Construieste profile bazate pe comportamentul vizitatorului

Cu ajutorul optiunilor de monitorizare oferite de plarforma noastra de marketing automatizat poti afla ce produs a foat vazut de un vizitator, cat timp a stat sa il vada, cat de jos a dat scroll pe o pagina si multe alte informatii. Pe baza acestor informatii vei putea monitoriza obiceiurile vizitatorilor si prin urmare vei putea construi profile personalizate, bazate pe comportamentul si preferintele acestora.

Colecteaza date de la potentialii clienti folosind formulare inteligente

Folosind uneltele oferite de o platforma de marketing automatizat vei incepe sa colectezi o multime de informatii despre vizitatorii anonimi ai paginii tale. Conversia acestora folosind formularele traditionale de colectare a datelor poate sa fie un process lung si obositor. Acum poti sa grabesti acest process datorita formularelor personalizate instalate pe paginile de destinatie, prin intermediul carora poti cere utilizatorilor adressa de email sau numarul de telefon. Datorita acestor formulare vei avea atat date de contact cat si informatii precum pagina pe care a fost completat formularul. Astfel vei stii ce interese au potentialii tai clienti inainte sa-i contactezi.

Fata de formularele traditionale, acest tip de formular personalizat iti ofera sanse de zeci de ori mai mari sa faci o conversie.

Foloseste datele clientilor tai pentru a afisa diferite anunturi sau reclame

Cel mai probabil folosesti anunturi publicitare pentru branding sau remarketing. Ei, folosind platforma noastra de marketing automatizat vei putea utiliza aceste anunturi in functie de ceea ce doresti sa afle clientul. Astfel vei putea afisa anunturi sau reclame personalizate, bazate pe preferintele fiecarui client sau potential client pe care il ai stocat in CRM-ul integrat in platforma de marketing automatizat.

Nu cere niciodata de la clienti sau potentiali clienti informatii pe care le stii deja

Odata ce ai datele de contact ale unui potential client, nu trebuie sa il fortezi sa iti trimita aceleasi informatii din nou. Totusi poti sa folosesti formulare de contact sau popup-urile pe care le ai instalate pe site sa ceri date diferite. Platforma de marketing automatizat poate identifica utilizatorul in asa fel incat sa afiseze formulare de contact diferite cerand datele care inca nu exista in baza ta de date. De exemplu, cand ai deja adresa de email a unui client sau potential cumparator, poti sa-i afisezi un formular prin intermediul caruia sa ceri numarul de telefon si numele acestuia.

Trimite email-uri catre baza ta de date la timpul si momentul potrivit

Te-ai intrebat vreodata care moment al zilei este cel mai bun pentru a trimite email-uri catre potentialii tai clienti? Cu ajutorul platformei noastre de marketing automatizat nu vei mai fi nevoit sa iti pui acesta intrebare. Bazat pe activitatea si comportamentul contactelor tale, aplicatia noastra poate trimite un email personalizat in cea mai buna ora si zi, individual pentru fiecare din contactele tale. Astfel, vei putea vedea o crestere in deschiderea email-urilor de cel putin 200%.

Conceptul de marketing automatizat continua sa se dezvolte si nu va trece mult timp pana cand toata lumea va dori sa beneficieze de pe urmele acestuia. Acum, iti oferim si tie oportunitatea de utiliza o asemenea platforma si de a te bucura de avantajele pe care ti le poate oferi. Daca vrei sa afli si mai multe informatii despre cum te poate ajuta o asemenea aplicatie, te invitam sa accesezi pagina dedicata platformei noastre de marketing automatizat sau totodata poti sa ne contactezi, iar noi iti vom oferi toate detaliile de care ai nevoie.