• Online, pe Retelele Sociale, in Romania
  • +40 724 790 790
  • office@visudamarketing.ro

Cum sa ai succes in email marketing

newsletter email marketing

Cum sa ai succes in email marketing

Email marketing-ul poate fi un instrument foarte eficient atât din punct de vedere al costurilor de investitie cât și pentru dezvoltarea unei relații cu clientii pe termen lung. Cu obiective și mesaje clare, campaniile de email marketing pot sprijini în mod eficient eforturile tale de marketing online și offline. Tinand cont ca obiectivele fiecaruia pot sa varieze în funcție de industrie sau audienta ne-am hotărât sa postam câteva sfaturi de care ar trebui sa ții cont atunci când vrei sa folosești acest instrument de advertising și relationare.

1. Identifica necesitățile audienței tale

Încearcă sa afli cât mai multe informații despre dorintele și nevoile audienței tale și ofera-le în articolele tale material cât se poate de folositor.

2. Folosește formulare de colectare date și pagini de destinatie

Pentru a putea colecta date de la vizitatori folosește o pagina de destinație. Aceasta ar trebui sa includa toate formularele și indemnurile la acțiune necesare pentru a face cât mai ușor procesul de inscriere.

3. A/B testing

Folosește o metoda de A/B testing pentru a afla ce tip de formular de colectare date atrage mai multe persoane. Experimenteaza cu diferite stiluri, culori, fonturi sau butoane și lasa publicul tau țintă sa decida ce elemente determina o mai buna conversie.

4. Asigura o vizibilitate maxima a formularului tau de inscriere

Formularul de colectare date trebuie să fie cât se poate de vizibil. În general, acesta trebuie așezat în prima parte a paginii.

5. Procesul de inscriere sa fie unul cat mai simplu si usor

Păstrează în formularul de inscriere un număr cât mai mic de campuri obligatorii, astfel încât procesul de abonare la newsletter să fie cât mai simplu.

6. Integrarea retelelor sociale

Integreaza formularul de abonare în profilele și paginile tale de social media. Poți adauga un formular pe pagina de Facebook sau poți redirectiona traficul de pe retelele sociale catre pagina de destinatie care contine formularul de inscriere. Ambele metode funcționează, singura diferența fiind rezultatele, care pot varia în funcție de publicul țintă.

7. Distribuie material publicitar

Distribuie pe retelele de socializare materiale publicitare. Astfel, vei putea arata celor care apreciaza pagina ta ce fel de continut vor putea citi dacă se aboneaza la newsletter. Totodata aceasta metoda va aduce link-uri care redirectioneaza către site și va sprijinii campania SEO pe care o desfasori.

8. Trimite email-uri constant

Tine minte ca procesul de email marketing te ajuta în eforturile tale de a construi și menține o relație pe termen lung cu clientii. În consecinta, trebuie sa păstrezi aceiași frecventa de trimitere a email-urilor.

9. Politica de confidentialitate clara

Intimitatea reprezintă un lucru de preț pentru fiecare utilizator. Aceștia trebuie sa se simta in siguranta în ceea ce priveste dezvaluirea anumitor informatii despre ei. Încearcă sa fi cât mai clar in aceasta sectiune si asigura confidentialitatea datelor. Este important sa informezi utilizatorii in ce scop vor fi folosite datele lor personale.

10. Adauga în newsletter butoane de distribuire pe social media

Asigură-te ca în fiecare newsletter pe care îl trimiți exista butoane de distribuire pe retelele sociale. Acest lucru va permite cititorilor sa distribuie cu ușurința continutul pe care îl considera interesant.

11. Adauga indemnuri la actiune pe blogul tău

Fiecare articol de pe blogul tău ar trebui sa aibă un scurt formular de abonare la newsletter. Spunem asta deoarece un utilizator care a citit un articol are o șansa mult mai mare de a se inscrie pentru a primi direct în email mai multe articole din domeniul respectiv.

12. Ofera gratuitati

Pentru a determina mai mulți utilizatori să se inscrie la newsletter le poți oferi în schimbul inscrierii un ghid, studiu, cupon sau chiar un ebook. Lumea adora lucrurile gratuite așa ca șansa de a-i atrage cu o asemenea strategie este foarte mare.

Dacă ai rabdare, perseverenta și urmezi sfaturile de mai sus, vei reusi cu siguranță să dezvolti o campanie de email marketing solida, care îți va crește vânzările și-ti va îmbunătăți considerabil relația cu audienta sau clienții.