• Online, pe Retelele Sociale, in Romania
  • +40 724 790 790
  • office@visudamarketing.ro

Afla daca site-ul tau este pregatit pentru audienta tintita

servicii de design si dezvoltare site web

Afla daca site-ul tau este pregatit pentru audienta tintita

Una dintre cele mai nefavorabile decizii pe care o poti lua este sa organizezi deschiderea unei afaceri fara a fi in totalitate pregatit. Este la fel ca si cum ai organiza o nunta fara mireasa. Asadar, daca vrei sa iti impresionezi audienta si bineinteles potentialii clienti, acorda timpul necesar constructiei unui site dedicat in exclusivitate acestora. Mai jos am enumerat cateva principii pe care te sfatuim sa le urmezi atunci cand vrei sa iti construiesti un site web.

Design adaptabil si interfata prietenoasa

In zilele noastre un site trebuie sa aiba un design adaptabil la orice tip de rezolutie deoarece sunt tot mai multi utilizatori care folosesc smatrphone-uri sau tablete pentru a aceesa internetul. De asemenea trebuie sa urmezi niste principii standard precum: butonul “acasa” sa fie in partea stanga a meniului iar butonul de “contact” in partea dreapta. Spunem asta deoarece majoritatea utilizatorilor din mediul online se asteapta sa gaseasca pe un site aceasta forma a meniului.

Date de contact corecte si usor de gasit

O practica foarte buna atunci cand vine vorba de constructie unui site este ca butonul care redirectioneraza catre pagina de contact sa fie usor accesibil si sa existe pe fiecare pagina. Trebuie sa aranjezi elementele pe site in asa fel incat oricine il viziteaza sa poate accesa foarte usor datele tale de contact. Lipsa acestor date de pe un site poate sa dea de banuit utilizatorilor ca ceva nu este in regula si astfel iti poti pierde foarte usor credibilitatea. Sfatul nostru este sa oferi cat mai multe metode si date de contact (formular de contact, telefon, email, adresa, live chat, etc.)

Evidentiaza pe site prezenta ta in social media

Poti sa-ti sporesti credibilitatea considerabil daca ai afisate pe site butoane si alte elemente care evidentiaza prezenta ta in social media. Ba mai mult, potentialii tai clienti vor alege cu mult mai mare usurinta serviciile sau produsele tale daca au intalnit cel putin o data continutul tau in social media.

Afiseaza indemnuri la actiune clare pentru vizitatori

Foarte multe site-uri pierd conversii datorita lipsei de indemnuri la actiune (call to action). Lipsa acestora poate bulversa utilizatorul nestiind exact ce are de facut iar tu poti pierde foarte mult daca nu sugerezi audientei tale ce fel de actiuni ai vrea sa intreprinda pe site. De exemplu, un magazin online exista pentru a-si vinde produsele si acest lucru ar trebui sa fie scos in evidenta prin afisarea de butoane sau alte elemente care sugereaza vizitatorului sa faca anumite actiuni. Nu e cazul sa exagerezi cu acestea, dar trebuie constuite in asa fel incat sa iasa suficient de mult in evidenta si in acelasi timp sa se potriveasca cu restul elementelor de pe site. Tine minte, utilizarea de indemnuri la actiune poate creste considerabil rata de conversie.

Fa cat mai multe teste

Pentru a evita plangeri din partea utilizatorilor sau chiar pierderea clientilor este foarte important sa testezi functionalitatea site-ului tau. Acesta ar trebui sa functioneze in proportie de 100% inainte de a fi pus la dispozitia publicului larg. Toate elementele care vor aparea pe site trebuie concepute gandindu-te la ce tendinte si dorinte are audienta ta. In momentul in care cineva iti viziteaza site-ul trebuie sa simta ca a gasit solutia ideala pentru produsul sau serviciul de care are nevoie.

Constructia unui site web este un proces destul de complicat care necesita foarte mare atentie dintr-o multime de puncte de vedere. Daca ai nevoie de asistenta in ceea ce priveste design-ul unui website sau optimizarea acestuia pentru a genera mai multe conversii, te invitam sa vizitezi pagina dedicata serviciilor de web design de pe site-ul nostru sau sa ne contactezi, iar noi iti vom raspunde in cel mai scurt timp posibil.