• Online, pe Retelele Sociale, in Romania
  • +40 724 790 790
  • office@visudamarketing.ro

3 metode de a capta potentiali clienti de pe internet

generare potentiali clienti

3 metode de a capta potentiali clienti de pe internet

Dupa cum stim, un lead este acea persoana sau organizatie care are potentialul de a deveni client pentru produsele si serviciile care le oferim spre vanzare. Cu cat reusim sa colectam mai multe date despre asemenea persoane cu atat mai mult ne sporim sansele de a ne mari portofoliul de clienti. Daca te afli in pozitia in care aceasta responsabilitate iti revine tie, te invitam sa citesti articolul de mai jos pentru a afla cateva detalii despre cele 3 metode prin care poti capta mai multi clienti de pe internet.

1. Formulare

Probabil una dintre cele mai populare metode de a strange date de la potentialii clienti este prin diferite formulare. Practic un vizitator al site-ului tau are posibilitatea de a-si completa datele in cateva campuri care le are la dispozitie, cu scopul de a cere mai multe detalii despre produsele si serviciile pe care le oferi sau pentru a avea acces la sectiuni premium si continut de pe site la care nu are acces in mod normal.

2. Chestionare si competitii

Aceasta metoda se aplica tot prin formulare doar ca e putin diferita. Creeaza un chestionar online sau o competitie cu tragere la sorti. In schimbul datelor oferite de utilizatori, poti oferi un cadou cum ar fi un ebook, un studiu de caz sau un infographic. In functie de bugetul alocat poti sa oferi premii mai consistente precum gadget-uri, excursii sau chiar bani.

3. Sustine un webinar

Un webinar este o foarte buna oportunitate pentru cei interesati de produsele si serviciile oferite deoarece acestia pot interactiona in direct cu o persoana din cadrul companiei pe care o reprezinti. Un webinar poate fi despre un produs/serviciu pe care il oferi sau despre o noutate din cadrul companiei pe care doresti sa o promovezi. O buna metoda de generare de potentiali clienti de pe urma unui webinar este sa impui ca si conditie de participare la acesta, inscrierea printr-un formular. Asadar vei putea colecta detalii despre participanti precum nume, adresa de email, numar de telefon sau alte date care te intereseaza.

Acestea sunt doar cateva metode prin care iti poti mari lista cu potentiali clienti, exista si altele care pot fi mai mult sau mai putin intruzive . Daca ai nevoie de suport in implementarea unei strategii de colectare a datelor de la persoanele care se incadreaza in tipoligia ta de client, te invitam sa vizitezi site-ul nostru si sa ne contactezi iar noi te vom sustine in proiectul tau de largire a portofoliului de clienti prin metode inedite de captare a datelor de la vizitatorii site-ului tau.

Sursa imagine: Pixabay